Аня Карраско буде захищати титул в WorldSSP300 разом з Provec Kawasaki

Аня Карраско будет защищать титул в WorldSSP300 вместе с Provec Kawasaki

Базується в Барселоні команда Provec Racing стала заводським гаражем Kawasaki в World Superbike в 2012 році, і в 2013 принесла японським заводу перший титул після багаторічної паузи. Тепер же каталонський колектив вступає в молодший клас чемпіонату світу – World Supersport 300 разом з Анею Карраско.

МОТОГОНКИ.РУ, 3 січня 2019 – 21-річна Карраско стала першою дівчиною в історії світового мотоспорту, що виграла титул чемпіонки світу в суто чоловічій дисципліни – шосейно-кільцевих мотогонках, і вона має намір захищати свою корону в 2019 році, залишатися в FIM Supersport 300 World Championship стільки, скільки буде потрібно для зміцнення своїх позицій і авторитету. Також, Не потрібно більше часу для збору бюджетів для переходу в старші категорії.

Provec Kawasaki (Kawasaki Racing Team в WSBK) за підтримки Kawasaki Europe, але без офіційного статусу саме заводської команди, вперше вступають у WorldSSP300. Це буде пробний сезон, і якщо все вийде, то до заводських програм Yamaha і KTM у цій категорії приєднається ще одна компанія.

«Дивлячись на те, як блискуче склався минулий сезон в WorldSSP300, у нас просто не залишалося вибору, як запустити цей проект, – сказав менеджер Provec Racing Гуим Роду. – Це проект для Ані, першої дівчини, яка заявила, що “Так, я можу!” Після всього, що ми відчували моральну відповідальність за її майбутнє. Втім, вона дуже добре зважує всі “за” і “проти” перш, ніж давати якусь відповідь, і ставиться з великою відповідальністю до будь-якої активності. Ми побудуємо для неї кращу команду, щоб досягти мети – захистити титул».

Аня Карраско отримала чудову можливість реалізувати свої мрії, коли Kawasaki представила новий малокубатурний Ninja 400. Мотоцикл вперше з’явився на Міланському Мотосалоні EICMA-2017, але відразу ж був включений в омологационный список FIM для чемпіонату світу серед юніорів. Мотоцикл виявився дуже вдалим, він прийшов на зміну Kawasaki Ninja 300 і навіть після серії введених технічних обмежень з боку Дирекції чемпіонату, легко обійшов по продуктивності перший чемпіонський мотоцикл WorldSSP300 – Yamaha R3. На другому місці після Ninja 400 в списку йде KTM RC390. У багатьох гонках пілоти, які виступали на KTM та Kawasaki, йшли врівень.

Компанія Yamaha першою з усіх заявлених у WorldSSP300 анонсувала заводську програму підтримки своїх пілотів – bLU cRU, в яку увійшли шість юних гонщиків з усієї Європи, включаючи одесита Микиту Калініна. Але в 2018 році і Микита пересів на Kawasaki Ninja 400.

Share