Експерт назвав реальну причину зниження попиту на iPhone

Эксперт назвал реальную причину снижения спроса на iPhone

Падіння продажів iPhone в Китаї і слідом за ним зниження доходів Apple може бути пов’язано з неформальним бойкотом місцевих споживачів. Такої позиції дотримуються аналітики банківського холдингу Merrill Lynch, посилаючись на загальне падіння попиту на імпортні товари, вироблені американськими вендорами. Причиною бойкоту є труднощі в американо-китайських відносинах, які галузеві експерти навіть називають торговою війною.

«Я вважаю, що те, що ми можемо зараз спостерігати на китайському ринку, є масовою відмовою місцевих споживачів від американських товарів, – коментує ситуацію аналітик Merrill Lynch Ітан Харріс. – Якщо ви подивитеся на графіки імпорту [американських товарів], то помітите [зниження попиту не тільки на техніку Apple і обкладаються митом товари, але і на іншу імпортну продукцію».

Пропаганда проти iPhone

Різке зниження попиту на iPhone має мало спільного з ослабленням китайської економіки і зростанням курсу долара, як вважають в Купертіно. Цілком очевидно, що напруженість у відносинах двох країн призводить до формування в китайському суспільній свідомості (не без допомоги місцевих ЗМІ, само собою) негативного образу компаній США. Apple, є для багатьох квінтесенцією всього американського, просто потрапила під роздачу, опинившись під впливом пропаганди.

Сам Тім Кук повністю відкидає подібні заяви з боку аналітиків. На його думку, Китай абсолютно неоднорідний за своєю структурою і те, що може бути характерно для Гонконгу, абсолютно нехарактерно для Шеньчженя і суміжних регіонів. «Думаю я, що хтось вирішив не купувати [iPhone] з-за цього? Я впевнений, що деякі дійсно так і вчинили, але я відчуваю, що набагато сильніше на продажу вплинуло уповільнення зростання економіки, причиною якої стала торгова напруженість», – заявив Кук.

В цілому, на мій погляд, в даному випадку правий і Кук, і Харріс. Не можна не погодитися з гендиректором Apple, який вважає, що ті, хто дійсно був відданий Apple і любив її техніку, просто не могли раптом відмовитися від iPhone на користь іншого бренду. З іншого боку, доводи Харріса теж досить сильні. Загальна атмосфера, яка панує на китайському ринку, серйозно підкосила позиції Apple в країні і абсолютно точно зробила негативний вплив на популярність її продукції в країні.

А що, по-вашому, в реальності призвело до зниження продажів iPhone? Відповіді залишайте у коментарях або на нашому Telegram-чаті.

Читайте також AppleКитайПродажи iPhone 0 коментарів Залишити свій

Залишити коментар

Новини партнерів

Чат

з читачами Приєднуйтесь

у Телеграме

129 681

щодня користуються

сайтом

Огляди

Эксперт назвал реальную причину снижения спроса на iPhone

Эксперт назвал реальную причину снижения спроса на iPhone

Share