Експерти назвали три найбільш провальних седана преміум-класу

Эксперты назвали три самых провальных седана премиум-класса

У всі часи вистачало автомобілів, позиціювалися своїми виробниками, як флагманський і преміальний представник бренду, які, в підсумку, провалювалися в продажах. Причини тому були різні – від невдалого дизайну до відсутності деяких важливих параметрів, що дозволяють віднести автомобіль преміум-класу.

У даному списку запропоновані 3 моделі седанів, на які покладали великі надії і які, в той же час, їх ні краплі не виправдали. І відкриває даний рейтинг Cadillac Cimarron. General Motors хотіла без особливих проблем влитися в сегмент компактних люксових седанів, однак на ділі вийшов лише великий удар по репутації компанії. Побудований на дешевій легковий платформі, неприваблива зовні і занадто слабкий (90-сильний мотор) всередині – Cadillac Cimarron представляв із себе класичний бюджетний седан того часу, на який повісили шильдик дорогого бренду.

На другому місці розташувався Maserati Biturbo. Прийшовши до влади, нове правління уславленого італійського бренду побажало випустити власний преміальний спортивний седан, але їх планам завадила надмірна ненадійність автомобіля – він серйозно ламався буквально від кожного невеликого зіткнення, а досить слабкий, як для спорткара, 2,0-літровий двигун, лише доповнював картину провального експерименту.

Третє місце в списку найбільш провальних седанів преміум-класу дістається Aston-Martin Lagonda. Невластивий для бренду сегмент британці вирішили освоїти автомобілем з вкрай «оригінальної» зовнішністю – найбільше дизайн «суперкара» скидався на величезну плоску камбалу, а спроба конструкторів впихнути в салон всі можливі на той момент електронні «примочки» закінчилася крахом – в автомобілі щось постійно ламалося або погано працювало.

Эксперты назвали три самых провальных седана премиум-класса

Эксперты назвали три самых провальных седана премиум-класса

Share