Кросовер Volkswagen T-Roc перетворили в кабріолет

Кроссовер Volkswagen T-Roc превратили в кабриолет

Volkswagen готує кабріолет на базі кросовера T-Roc.

Інженери Volkswagen розсекретили те, що у фірмі називають «кросовером з відкритим серцем»: перший в історії сегменту компактних позашляховиків зразок зі складним верхом.

Новинку покажуть публіці на автошоу у Франкфурті у вересні, пише інтернет-видання Хроніка.інфо з посиланням на НР.

«Відкрити серце» T-Roc Cabrio може всього за 9 секунд, а робити це допускається на швидкостях до 30 км/ч. Запустити механізм можна або кнопкою на центральній консолі, або дистанційно – з ключа-брелока. У закритому стані дах фіксується електромеханічними замками, а у відкритому – ховається в спеціальний відсік позаду другого ряду сидінь.

Стверджується при цьому, що продумана аеродинаміка м’якої даху оптимізує не тільки опір повітря, але і акустичний комфорт. Крім того, кабріолет забезпечили спеціально розробленими ущільнювачами на дверях і віконницях.

У VW називають новий крос-кабріолет ідеологічним спадкоємцем інших популярних відкритих машин – Beetle і Golf: новинка повинна забезпечити повноцінне життєве простір для чотирьох дорослих пасажирів. Кабріолет вийшов буквально на кілька міліметрів довше стандартного T-Roc при також злегка збільшеній колісній базі.

Кількість вільного місця в колінах мешканців кабріолета поки не повідомляється, зате відомо, що їм організована досить висока посадка за типом «амфітеатру». Водій і передній пасажир розміщені в 599 мм над асфальтом, а задні сидіння підносяться над покриттям вже на 616 мм

За безпеку пасажирів відповідає вбудована система захисту від перекидання – традиційні для кабріолетів захисні дуги позаду задніх підголівників. Вони здатні висуватися, за запевненням виробника, за частки секунди, реагуючи на уловлений електронікою небезпека перевороту. Крім того, кабріолет забезпечили посиленою рамкою вітрового скла і зробили кузов більш жорстким – наприклад, в області дна, дверей, бокових панелей.

Электрогрузовик Daimler будуть тестувати разом з Tesla Semi

На ринок кабріолет вийде тільки в передньопривідному варіанті, з двома бензиновими моторами на вибір. Покупцям запропонують трициліндровий літровий мотор з віддачею в 115 л. с. і 200 Нм або 1,5-літровий двигун, що розвиває 150 к.с. і 250 Нм. Перший буде поставлятися тільки з 6-ступінчастою механікою, другого в якості опції доступний 7-ступінчастий робот DSG.

Add a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *