McLaren офіційно представила «практичний» суперкар GT

McLaren официально представила «практичный» суперкар GT

Постачання автомобілів клієнтам плануються в кінці поточного року.

Британська компанія McLaren офіційно представила нову модель, яка раніше була відома як Grand Tourer – серійний автомобіль McLaren GT.

Своє купе британці зробили максимально легким, дуже потужним і при цьому оснастили великими багажниками, пише інтернет-видання Хроніка.інфо з посиланням на Новий час.

Як запевняють представники McLaren, з моделлю GT марка має намір вийти на новий сегмент ринку та залучити свіжу аудиторію, яка шукає модель для далеких поїздок і не готова при цьому жертвувати їздовими характеристиками. Суперкар повинен, на думку марки, змінити правила гри в сегменті преміальних гран-турізмо.

Машина побудована навколо фірмового карбонового монококи MonoCell II-T, що забезпечує високу жорсткість і міцність при мінімальній масі – McLaren GT важить всього 1530 кілограмів. Позаду передбачений багажник на 420 літрів, скляну кришку якого можна оснастити електроприводом. Спереду є відсік на 150 літрів. В сумі обсяг вантажних відділень становить 570 літрів, що на 200 літрів більше, ніж у McLaren 570GT. Досягти великої практичності в GT вдалося за рахунок максимально низькою установки двигуна та випускної системи.

У салоні встановили нові крісла з електроприводами і підігрівом. Профіль і матеріал набивання сидінь зроблений з урахуванням тривалих поїздок. Передбачена остання версія мультимедійної системи, атмосферна підсвічування інтер’єру і преміальна акустика Bowers & Wilkins з 12-ма динаміками, яку за доплату можна доповнити карбоновим сабвуфером і кевларовими середньочастотний динамік.

Для зниження рівня вібрацій опори двигуна зроблені вдвічі менш жорсткими, ніж у McLaren 600LT. Силовий агрегат нового GT являє собою 4-літровий турбований V8 потужністю 620 к. с., який працює з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач. Розгін з місця до 100 км/год займає всього 3,2 секунди, а для ефективного прискорення під час руху 95% крутного моменту доступні в діапазоні від 3000 до 7250 об/хв.

Підвіска, з доробками, запозичена у McLaren 720S і оснащена функцією Optimal Control Theory, що дозволяє “передбачати” дорогу попереду і за кілька мілісекунд змінювати налаштування. Для машини доступні три режими роботи агрегатів – Comfort, Sport і Track.

Постачання автомобілів клієнтам плануються в кінці поточного року.

Add a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *