Офіційний анонс: вся телеметрія MotoGP перейде в руки Технічної Дирекції

Официальный анонс: вся телеметрия MotoGP перейдет в руки Технической Дирекции

З 2019 року весь інформаційний потік і обмін даними між прототипами і гаражами MotoGP потрапить під контроль Технічної Дирекції чемпіонату, повідомили FIM і Dorna Sports.

МОТОГОНКИ.РУ, 9 листопада 2018 – З 1 січня 2019 року вступає в силу новий Технічний регламент, за яким Дирекція матиме домінуючий контроль над усією датою, яка передається по каналах цифрового зв’язку на автодромі. По-перше, інформація з мотоциклів буде автоматично дублюватися на сервера Dorna Sports; по-друге, Технічний Директор MotoGP отримає абсолютне право проводити перевірку відповідності даних, що зберігаються в дата-логгерах мотоциклів і даних, переданих по каналах зворотного зв’язку.

Директор чемпіонату зможе зняти дані з дата-логер відразу після фінішу гонки, коли пілот повертається на піт-лейн, щоб порівняти фактичну телеметричну інформацію з «звітної». Для цього йому не потрібно ні дозволу, ні взагалі присутності представника команди, до якої належить вибраний для перевірки пілот.

В даний момент, Dorna Sports використовує дані телеметрії, які надходять безпосередньо з прототипів під час гонок для поліпшення зворотного зв’язку з телеглядачами – для візуалізації процесів і залучення в процес гонок: це і продемонстровані на екрані кути нахилу, швидкість, динаміка прискорення і уповільнення, а також інші актуальні дані, наприклад, повідомлення команд, що передаються через внутрішню систему зв’язку з пілотом. Звичайно ж, всі ці дані акуратно зберігаються на серверах Dorna і в разі спірних моментів можуть бути вилучені і розглянуті. Але, мабуть, цього недостатньо.

Мета перевірок – виявлення чітерства, наприклад, при грі з оборотами двигуна (що можливо при більш глибокому втручання в інтерфейс управління ECU і ПО, наданих Dorna Sports). Тобто, підстави підозрювати, що подібні маніпуляції проводяться, у Дирекції є. У минулому, коли подібні обмеження були введені в Moto3, кілька команд, включаючи заводські Honda і KTM, були спіймані на завищенні лімітів. Однак, ні одна не отримала штрафів з-за відсутності законодавчої бази. В MotoGP також відомі випадки, коли заводські команди Honda і Ducati, використовуючи свій інтелектуальний потенціал, підвищували потужність двигунів на обраних етапах, що було недоступно іншим командам, тобто порушувала баланс сил.

Також, рішенням Комісії FIM за Великим Призів остаточно затверджені поправки до Регламенту, що стосуються заборони використання оригінальних заводських IMU (інерційних систем вимірювання і аналізу даних): з 1.01.2019 всі команди повинні будуть використовувати єдині, які надаються централізовано блоки IMU і для роботи з ними. На думку Dorna, це ще більше зрівняє права і можливості приватних (менш забезпечених) і заводських (багатих) команд.

Share