Перспективи KTM в MotoGP: Піт Байєр і Майк Ляйтнер бачать два ключа до успіху в новому сезоні

Перспективы KTM в MotoGP: Пит Байер и Майк Ляйтнер видят два ключа к успеху в новом сезоне

Президент KTM Factory Racing Піт Байєр і віце-президент, а також технічний директор команди Майк Ляйтнер налаштовані дуже оптимістично щодо майбутнього в MotoGP: вступ Данини Педросы і Жоана Зарко в заводській проект – це вихід на новий рівень, як у розробці KTM RC16, так і в цілому, в гонках.

МОТОГОНКИ.РУ, 7 грудня 2018 – Дебютний сезон у MotoGP приніс KTM багато несподіваної радості. Результати були досягнуті набагато швидше, ніж очікували на заводі. Але за першими успіхами пішли і перші невдачі, які дотримали розвиток в 2018.

«Враховуючи обидва факти, ми вважаємо, що проект увійшов у свій нормальний робочий ритм і тепер рухається, згідно з планом, – пояснює ситуацію Байєр. – Ми як і раніше новачки в цьому класі. Але мотоцикл вдосконалюється так швидко, як тільки це можливо. По суті, ми вводимо в експлуатацію нову модель кожні півроку. У Sachsenring, в гаражі [у Міки Калліо] був новий байк. Ми його повністю налаштували в п’ятницю, на жаль, Міка і Стать не змогли завершити розпочату роботу з-за аварій. Підлогу травмувався повторно в Брно, і це уповільнило нас. Але з точки зору R&D я дуже задоволений: ми встигли зробити і протестувати неймовірну кількість оновлень і запчастин, стали базою для RC16!»

Вступ Данини Педросы в команду розробників KTM Байєр вважає надзвичайною удачею: «Ми точно знаємо, де хочемо бути і до якого моменту. Здається, нам вдалося довести серйозність намірів. Це довгостроковий проект і у нас відмінна команда. З самого початку ми не чекали “чудес” у перші два сезони. Але тепер настає новий, важливий період. Зарко довірився нам – це досягнення! Дані Педроса вступає в наш колектив, і у мене немає сумнівів, що незабаром окупляться інвестиції: Данини готовий до будь-якого виклику, і другого настільки ж досвідченого пілота в паддоку навіть не можу назвати – це реальна удача для нас».

Довіра, яку надали KTM Зарко і Педроса – оцінюється вище, ніж багато інші речі. По-перше, це два самостійних і досвідчених гонщика. По-друге, команда ніяк не могла б чинити на них тиск – це їх особистий вибір, заснований на довгих міркуваннях і розрахунках. Зарко у всій схемі займає абсолютно особливе місце – він буде №1 в заводській команді, можливо, вже до середини сезону-2019. Але і від Данини Піт Байєр чекає високої віддачі – на своєму місці: «Думаю, для будь-якого пілота важливо, коли він закінчує спортивну кар’єру, бути потрібним і затребуваним, а не просто маркетинговим інструментом у чиїхось руках. У ньому все ще горить вогонь, я бачу його і впевнений: у мене не буде до нього ніяких питань. У тому ж ключі і Зарко».

Жоан вже дав ряд важливих вказівок інженерам KTM на тестах у Хересі. На його думку, ключовою зміною – поліпшенням – RC16 в 2019 році повинна стати поворачаваемость прототипу. Пересівши на KTM з Yamaha, Зарко не зміг застосувати свій стиль на 100%, почалися проблеми, бо RC16 не такий «слухняний». Підлогу Эспаргаро за два роки навчився ворочати байк у вузьких поворотах. Стиль Зарко передбачає «supersmooth riding», «як у Лоренцо», і Жоан багаторазово повторював ці слова: його метою було стати таким же точним і плавним, як Хорхе в сідлі M1. У той же час, Майк Ляйтнер впевнений, що це і є найсильніша сторона Зарко в KTM Factory Racing: «Разом з Жоаном і Данини ми зробимо RC16 оптимальним для пілота з будь-яким стилем» – сказав німець.

І все ж, KTM вже зараз набагато ближче до рівня, якого хоче досягти в найближчому майбутньому.

Перед фіналом чемпіонату MotoGP у Валенсії Ляйтнер сказав, що розраховує взяти перший подіум в 2019: «Можливо, для цього знадобиться час. Допускаю, що перший приз буде взятий не в сухий гонці. Але ж так було у всіх» – уточнив німецький інженер. В самій напруженій дощовій гонці сезону-2018 Підлогу Эспаргаро приніс KTM той самий – перший подіум в MotoGP – і знову ж таки, раніше плану.

«Яскраве завершення сезону – і це так приємно! – сказав Майк після, на тестах IRTA. – Відверто кажучи, я цієї розв’язки не очікував, але Пол зробив усе, що повинен, і тепер ми задоволені на 100%. Наступний хід за Данини. Впевнений, ми побачимо його на треку ще до лютневих тестів в Сепангу…»

Як заявив бос KTM Motorcycles AG Штефан Бенкеті, Дані Педроса вступить в гру негайно, а перші тести з його участю відбудуться вже 18-19 грудня. Зараз той період, коли призові пілоти вже не мають права брати участь у випробуваннях. Але Данини, пілот у відставку – може.

«Я дуже добре знаю Педросу, – додав Ляйтнер, який три роки працював у гаражі Данини в Repsol Honda в ролі шефа команди, – Коли він заявив про вихід у відставку, це було найважче рішення у його житті, бо він хоче їздити. Він не один з тих, хто може взяти і кинути. Ми поговорили. Я почув його коментарі про KTM, і після був упевнений, що він прийме запрошення. У нього вже є свої ідеї з приводу RC16. Але я б хотів вислухати його після пробної поїздки».

Перспективы KTM в MotoGP: Пит Байер и Майк Ляйтнер видят два ключа к успеху в новом сезоне

Перспективы KTM в MotoGP: Пит Байер и Майк Ляйтнер видят два ключа к успеху в новом сезоне

Перспективы KTM в MotoGP: Пит Байер и Майк Ляйтнер видят два ключа к успеху в новом сезоне

Share