Пішли і не повернулися: як змінилися Chevrolet Cruze, Opel Astra і Honda Civic

Ушли и не вернулись: как изменились Chevrolet Cruze, Opel Astra и Honda Civic

Криза, яка підкосила російську економіку чотири роки тому, найсумнішим чином позначився й на авторинку. Різке ослаблення рубля змусило багатьох автобудівників скоротити свої модельні ряди, а деяких – і зовсім покинути країну. Як склалася доля популярних машин, зниклих із шоу-румів вітчизняних дилерів, з’ясував портал «АвтоВзгляд».

CHEVROLET CRUZE

У 2015 році компанія Chevrolet приголомшила росіян новиною про припинення продажу седанів, хетчбеків і універсалів сімейства Cruze. А адже цю модель дійсно в нас любили – производившийся на заводі General Motors в Шушарах (Санкт-Петербург) «Круз» стабільно входив в ТОП-20 найбільш затребуваних машин на вітчизняному ринку.

Тоді ж, в 2014-2015 роках, автомобіль змінив покоління, а в 2018 – пережив чергове оновлення. Сьогодні седани і хетчбеки з шильдиком Cruze – від універсалу виробник відмовився пропонуються в декількох модифікаціях з бензиновими і дизельними турбомоторами об’ємом 1,4 і 1,6 літра. Крім маси новомодних опцій і вельми привабливої зовнішності, «Круз» отримав і девятиступенчатый «автомат».

CHEVROLET AVEO

Ще однією моделлю, яка залишила ринок внаслідок фінансових труднощів і санкцій три роки тому, став Chevrolet Aveo. Субкомпактная машина, що користувалася особливою любов’ю водіїв «ніжного» підлоги, продавалася в Росії з 1,6-літровим двигуном, який генерує 115 сил. Її, нагадаємо, виробляли і в Калінінграді, і в Нижньому Новгороді на потужностях ГАЗ.

На відміну від свого старшого побратима, «Авео» за ці роки практично не змінився. Седан і хетчбек, відомі в інших країнах під назвою Sonic, пройшли лише через легкий фейсліфтинг, торкнулася головним чином передню частину автомобілів. Американці перекроїли радіаторну решітку, освіжили оптику і впровадили більш акуратні противотуманки.

HONDA CIVIC

Все в тому ж 2015-му росіяни попрощалися і з Honda Civic. Плачевні результати продажів, що обчислюються сотнями реалізованих примірників, змусили японців скоротити свій модельний ряд і сфокусуватися на просуванні кросоверів. Справедливості заради варто відзначити, що про це рішення автобудівник пізніше гірко пошкодував – після виведення «Сівіка» і «Акорду», і без того смішні продажу «Хонди» впали ще на 80%.

Сьогодні Honda Civic не впізнати – автомобіль за три роки змінилося кардинально. Тут вам і перелицьована радіаторна решітка, і нові бампери, і стильна оптика, і хромова оздоблення кришки багажника і інші колісні диски… Екстер’єр автомобіля – одночасно агресивний і елегантний – напевно припав би до смаку російському споживачеві.

OPEL ASTRA

Із-за нестабільної економічної ситуації в країні, як вже було сказано, російський ринок позбувся відразу декількох брендів, одним з яких став гаряче улюблений нашими співгромадянами Opel. У німецької марки було багато хороших моделей, здатних нав’язати серйозну конкуренцію моделям – це і Corsa, і Mokka, і Insignia. Але, мабуть, самої гіркою втратою стала Astra.

Цікаво, але за час своєї відсутності в Росії «Астра» майже не змінилася. І сьогодні європейські дилери марки, яка тепер належить французам з PSA Group, видають автомобілі, звичні нашому оку. Втім, зовсім скоро автобудівник представить публіці оновлену версію моделі. І судячи з шпигунським фотографіям, дизайнери освіжать бампери, радіаторні грати і, напевно, оптику.

MITSUBISHI LANCER

Так само як і Opel Astra, до планового оновлення – а вірніше, до зміни генерації – готується Mitsubishi Lancer, модель, яку не поставляють в Росію вже більше 2,5 років. Дебютував в далекому 2007 році, «японець» підкорив серця наших співгромадян і за лічені місяці вибився у лідери по продажам в гольф-класі. Справи йшли прекрасно, але криза, що почалася в 2014 році, вніс свої корективи.

Слідом за звичайним Lancer із шоу-румів вітчизняних дилерів Mitsubishi зник і легендарний Evolution. Правда, цей «заряджений» седан попрощався не тільки з російським ринком – японці взагалі зняли модель з виробництва. Але обіцяють в найближчому майбутньому представити зовсім нову машину під цією назвою, але це буде зовсім інша історія – а саме кросовер з електричним двигуном.

Ушли и не вернулись: как изменились Chevrolet Cruze, Opel Astra и Honda Civic

Ушли и не вернулись: как изменились Chevrolet Cruze, Opel Astra и Honda Civic

Ушли и не вернулись: как изменились Chevrolet Cruze, Opel Astra и Honda Civic

Ушли и не вернулись: как изменились Chevrolet Cruze, Opel Astra и Honda Civic

Share