Renault презентував крос-купе Arkana

Renault презентовал кросс-купе Arkana

Машина повинна вийти драйверской.«Це абсолютно нова платформа!» – запевняли нас на технічній презентації найочікуванішої новинки року – купе-кросовера Renault Arkana. Ми їхали туди в повній впевненості, що побачимо зовнішність, але поки дізналися тільки важливі технічні подробиці. Renault Arkana є чим похвалитися, передає Хроніка.інфо з посиланням на avtodream.org.

Поки завод готується до виробництва моделі, а журналісти потирають руки в передчутті майбутніх тест-драйвів. Творці стверджують, що машина повинна вийти драйверской – буде їхати так само, як і виглядає.

А платформа точно нова?

Всіх журналістів запевняли, що нова. Але давайте чесно: принципова схема підвісок не змінилася порівняно з Duster або Kaptur. Спереду – «псевдо-МакФерсон», ззаду – небудь напівзалежна балка, або «багаторичажка». Колісна база пристойно зросла – вона складе 2727 мм. Всі елементи шасі грунтовно переналаштовані. Передній стабілізатор жорсткіше на 38%, задній – на 55%. Зросла кутова жорсткість підвіски, а це плюс в карму керованості. Амортизатори також отримали інші характеристики. При цьому конструктори намагалися зберегти традиційну цінність підвіски – енергоємність. За словами творців, вона стане навіть вище, ніж у того ж Duster.

Передня підвіска – все той же «псевдо-МакФерсон», але з переглянутими характеристиками. Зросла жорсткість стабілізатора поперечної стійкості, а рульовий механізм – з електропідсилювачем

А ось силова структура кузова – дійсно повністю нова. Використовується більше високоміцних сталей, жорсткість кузова на кручення – 31 000 Нм/градус. Це дуже хороший показник. Що дає жорсткий кузов? Кращу керованість, менший рівень шумів і вібрацій, велику пасивну безпеку.

Ще про безпеку. Ремені з преднатяжителями, машина отримає до 6 подушок безпеки. Між капотом і двигуном зазор в 10 см, а передній бампер – травмобезпечний. Це необхідно для захисту пішоходів.

Що ще можна віднести до поняття «нова платформа»? Рульове управління з електропідсилювачем, рульова колонка отримає регулювання по куту нахилу і вильоту. Рульове управління зробили трохи гостріше – 3 обороту від упору до упору.

А це що таке? На виставковому прототипі задні гальма – дискові, а на демонстраційній платформі – барабанні. І це в С-сегменті, куди потрапляє Renault Arkana. Представники компанії на це відповіли просто: клієнти цілком задоволені надійністю і ефективністю задніх барабанних гальм, так що міняти їх не було сенсу. Але зізналися, що на топових версіях, швидше за все, будуть дискові механізми. У всякому випадку робота над ними ведеться.

А що під капотом?

З усією гамою моторів нас обіцяли познайомити на статичної презентації вже серійного авто, поки ж особливу увагу приділили важливою новинці – двигуну 1.3 TCe 150. Цей агрегат, розроблений спільно з концерном Daimler, видає 150 л. с. і 250 Нм крутного моменту, максимум якого доступний з 1700 об/хв.

1,3-літровий мотор компактний, економічний і потужний

У мотора алюмінієвий блок зі сталевим напиленням циліндрів, трикутна головка блоку і частково інтегрований випускний колектор. У механізмі використовується ланцюг ГРМ, що не вимагає обслуговування. На питання про надійність відповіли, що за ресурсу мотор нічим не поступається дволітровому атмосферного агрегату F4R, який зараз встановлюється на Duster і Kaptur. І головне. Мотор може працювати на бензині АІ-92.

Про динаміку нічого не сказали, але обіцяли, що буде їхати швидко. В допомогу турбомотору – модернізований варіатор CVT8 з новими налаштуваннями. У нього є режим імітації традиційного «автомата» – режим D-STEP. Як обіцяють конструктори, новий варіатор дозволить ефективніше управляти динамікою при обгонах. У цьому режимі будуть використовуватися фіксовані положення шківів варіатора для імітації «перемикань» – виходить жорстка зв’язок між двигуном і трансмісією. Якою буде «механіка» – поки невідомо.

На бездоріжжі буде не гірше Kaptur

Повний привід залишився таким же, як і у Duster/Kaptur – три режими роботи і можливість відключити протибуксовочну систему

Обіцяний кліренс для Renault Arkana – 205 мм, кути в’їзду/з’їзду майже такі ж, як у Kaptur, так що поза доріг Arkana теж дечого зможе. Повнопривідна трансмісія залишилася колишньою – може працювати в режимі переднього приводу, автоматично підключається повного і з блокуванням багатодисковою муфти. Базові версії будуть оснащуватися переднім приводом. Обіцяють також сталевий захист двигуна, елементів трансмісії і гальмівної системи.

У якості «конвеєрних» шин було вирішено використовувати Bridgestone Dueler H/T, які призначені спеціально для кросоверів і позашляховиків. Якщо на «прототипі» красуються 19-дюймові покришки, то на «платформі» стоять вже R17. До речі, дизайн легкосплавних дисків на дизайнерському макеті і майже серійної «платформі» співпадає.

Буде вибір режимів руху

Абсолютна новинка для Renault Arkana – можливість вибрати один з трьох варіантів руху: ECO, MY SENSE і SPORT. Кожен з режимів змінює налаштування варіатора, електропідсилювача керма, двигуна, підсвічування салону і клімат-контролю. Наскільки будуть помітні зміни в поведінці – ми дізнаємося вже тільки після тест-драйву.

Що всередині?

Поки неясно, яким буде остаточний варіант дизайну інтер’єру

Поки дизайн інтер’єру – таємниця. По нутрощах дизайнерського макета складно зрозуміти, це остаточний варіант чи ні. Але точно пообіцяли, що ні з Duster, ні з Kaptur не буде жодної спільної деталі. Той варіант, що можна розглянути крізь скла «прототипу», нам подобається. Але складно оцінити якість матеріалів. І дуже сподіваємося, що крісла будуть більш спортивними.

Що з локалізацією?

З кузовом і елементами підвіски все зрозуміло. Але ось ключові компоненти – двигун і трансмісія – поки будуть імпортними. Мотор – з Іспанії, варіатор – з Мексики. За словами представників Renault, подальша локалізація буде залежати в тому числі від обсягів продажів.

Хто конкуренти і що з ціною?

Маркетологи кажуть, що при розробці у них не було референсного автомобіля, на який би вони дорівнювали. Renault Arkana – спроба поєднати в собі переваги цих двох типів кузовів. Насправді Arkana буде унікальною пропозицією в сегменті. Купе-кросовери зазвичай грають в іншій ціновій лізі. В ієрархії Renault автомобіль займе місце між Kaptur, який відносять до С-сегмента, і Koleos, є повноцінним SUV D-класу. Виходить, що в С-класі у Renault буде відразу дві моделі?

В якості конкурентів розглядаються седани і кросовери С-сегмента. Слайд презентації чудово ілюструє, хто потрапляє під удар.

Про ціни, ясна річ, ніхто поки не говорить, можна лише припускати. Очевидно, що, займаючи позицію між Kaptur і Koleos, ціна Arkana теж буде знаходитися десь в цьому діапазоні.

Add a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *