За скільки реально продати в Україні нерастаможенное авто на єврономерах: розслідування “Радара”

За сколько реально продать в Украине нерастаможенное авто на еврономерах: расследование "Радара"

Журналісти програми “Радар” з’ясували, за скільки реально продати в Україні нерозмитнений автомобіль на єврономерах і що робити, якщо грошей на розмитнення не вистачає.

У програмі взяв участь Станіслав, у вересні минулого року купив Mazda 6 2006 року. Автомобіль оформлений в Польщі на громадянина Білорусі, чоловік віддав за нього 2,5 тисячі доларів. Розмитнення обійдеться Станіславу в 3000 доларів, тобто дорожче самої машини.

“(Можна розмитнювати, – ред.), якщо сильно хороша машина і вона в хорошому стані, коли є сенс далі на ній їздити. Якщо машини не найкращий стан, тобі (доведеться, – ред.) розмитнювати – вкладати гроші, і вкладати гроші, щоб їздити”, – прокоментував він.

На авторинку за “бляху” пропонують не більше 1000 доларів, але власник не погоджується віддавати авто “за безцінь” і наполягає на ціні,5 тис.

На торгової майданчику в Києві, куди потім вирушили Станіслав і знімальна група, немає ні однієї машини на єврономерах. До речі, на в’їзді потрібно заплатити 270 грн за день.

“Тут на тебе дивляться, ніби ти з іншої планети”, – розповів власник Mazda.

Станіслав вирішив обвзонить розбирання. Чоловік, згоден придбати нерастаможенное авто з простроченими документами, запропонував від 500 до 700 доларів. Інший потенційний клієнт називав ціну в 1000 доларів.

Зрештою, власник “евробляхи” виставляє її на продаж в інтернеті за 1800 доларів.

Журналісти “Радара” тим часом вирушили в ГФС питати поради – що робити з машиною, власник якої не має можливості її розмитнити. Там вони отримують неофіційний порада: “Вам або на розбирання, або перепродувати, або спробувати відновити документи”. В іншому кабінеті їм дали контакти брокера-“рішали”. Такі “рішали” готові за 300-400 доларів зняти автомобіль з еврорегистрации.

Станіслав знайшов покупця, який згоден відразу ж забрати його Mazda за 1100 доларів. Йому доведеться віддати автомобіль “за копійки”, щоб не шукати більше 100 тис. грн на зняття його з іноземної реєстрації, штраф і розмитнення.

“Неприємно, що так, але з-за цієї ситуації вони будуть нахабніти і ніхто не буде її дорожче брати. Всі будуть хотіти зрубати, тому що більшість теж буде хотіти її просто віддати, щоб позбутися, і всі ціни такі й будуть. Дорожче брати її вже не будуть”, – резюмував власник авто.

Share